نظرسنجی

کاربر بلاگیکس · 19:09 1400/06/08

توفصل یک مرینت/لیدی باگ چندسالش بود؟

الف)سیزده                           ب)چهارده    

پ)پانزده                                ج)نگفته

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

فامیل ناتالی چیه؟

الف)دوپن چنگ                     ب)سانکور

پ)بورژوا                         ج)فامیل نداره(من😑)

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

معنی اسم کاگامی چیه؟؟

الف)آینه                            ب)یخ

پ)شیشه                            ج)کاغذ

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

خط های روی لباس آدرین چیه؟(به ترتیب)

الف)زرد،سبز،بنفش            ب)بنفش،سبز،زرد

پ)سبز،زرد،بنفش                ج)خط نداره(من😑)

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

ناتالی به کی علاقه داره؟

الف)گابریل                          ب)آدرین(من😑)

پ)سامون(محافظ ادرین)        پ)خوردش

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

ناتالی چیکاره گابریله؟

الف)داداش(دختره)              ب)زنش

پ)عمشه                             ج)مامانش

د)دستیارشخصیشه

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
 

توفصل یک مرینت/لیدی باگ چندسالش بود؟الف)سیزده ب)چهارده پ)پانزده ج)نگفته❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤فامیل ناتالی چیه؟الف)دوپن چنگ ب)سانکورپ)بورژوا ج)فامیل نداره(من😑)❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤معنی اسم کاگامی چیه؟؟الف)آینه ب)یخپ)شیشه ج)کاغذ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤خط های روی لباس آدرین چیه؟(به ترتیب)الف)زرد،سبز،بنفش ب)بنفش،سبز،زردپ)سبز،زرد،بنفش ج)خط نداره(من😑)❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ناتالی به کی علاقه داره؟الف)گابریل ب)آدرین(من😑)پ)سامون(محافظ ادرین) پ)خوردش❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ناتالی چیکاره گابریله؟الف)داداش(دختره) ب)زنشپ)عمشه ج)مامانشد)دستیارشخصیشه❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤